دعوای حقوقی رونالدو و یوونتوس وارد مرحله پایانی شد

دعوای حقوقی رونالدو و یوونتوس وارد مرحله پایانی شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دیگر زمان زیادی تا به پایان رسیدن دعوای حقوقی کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس باقی نمانده باشد و دادگاه ایتالیا به زودی رای نهایی خود را صادر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، علت شکایت کریستیانو رونالدو از باشگاه یوونتوس این بوده است که ستاره پرتغالی معتقد است که 19 میلیون یورو از بیانکونری ها طلب دارد. در حقیقت رونالدو در دوران کرونا دستمزد خود را با این قول که در آینده به او دستمزد بیشتری تعلق خواهد گرفت، کاهش داده است. اکنون رونالدو معتقد است که یوونتوس این کاهش دستمزد را برای او جبران نکرده است.

چهارشنبه یک جلسه دیگر از دادگاه رسیدگی به شکایت رونالدو برگزار شده است اما باز هم توافقی میان طرفین صورت نگرفته است. با رقم خوردن این شرایط به نظر می رسد که ظرف سی روز آینده دادگاه رای نهایی خود را صادر کند.

باشگاه یوونتوس معتقد است که توافقی با کریس رونالدو بر سر جبران دستمزد نداشته است و از سوی دیگر بیانکونری ها معتقدند که رونالدو وقتی یوونتوس را به مقصد منچستر یونایتد ترک کرد، هر گونه طلب خود را بخشیده است و به همین دلیل باشگاه یوونتوس دیگر نباید 19 میلیون یورو به ستاره پرتغالی بدهد.

1471