بازیکنی که بارسلونا برای جانشینی کانسلو زیر نظر دارد

بازیکنی که بارسلونا برای جانشینی کانسلو زیر نظر دارد

پایگاه خبری فوتبالی - عملکرد ژائو کانسلو در بارسلونا رضایت بخش بوده است اما با توجه به این که این بازیکن به طور قرضی در بارسلونا حضور دارد و ممکن است که در انتهای فصل جدا شود، آبی و اناری پوشان بازیکنانی را برای پر کردن جای او زیر نظر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی ، یکی از این بازیکنان که بارسا به عنوان جانشین ژائو کانسلو او را زیر گرفته است، جرمی فریمپونگ مدافع راست بایرلورکوزن است. البته برخی از گزارش ها ادعا کرده اند که بارسلونا قرار است در تابستان آینده با پرداخت رقمی حدود 25 میلیون یورو، ژائو کانسلو را به طور دائمی به خدمت بگیرد و قرارداد او را از قرضی به دائمی تبدیل کند. اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، جرمی فریمپونگ یک گزینه مناسب برای بارسلونا است.

به گفته فابریزیو رومانو در رسانه Caught Offside، بارسلونا در صورتی که با منچسترسیتی بر سر کانسلو به توافق نهایی نرسد، جرمی فریمپونگ را جذب خواهد کرد. این بازیکن در حال حاضر 22 سال سن دارد و از سال 2021 در بایرلورکوزن توپ می زند. او پیش تر در سلتیک بازی می کرده است. جرمی فریمپونگ اهل کشور هلند است و در تیم های ملی رده های سنی مختلف هلند هم بازی کرده است.

1471