پل اسکولز و مقایسه هویلوند با رود فن نیستلروی

پل اسکولز و مقایسه هویلوند با رود فن نیستلروی

پایگاه خبری فوتبالی- پل اسکولز راسموس هویلوند را با رود فن نیستلروی پس از عملکرد درخشان او در روز سه شنبه مقابل گالاتاسرای مقایسه کرد.

به گزارش فوتبالی ، مهاجم دانمارکی دو گل در دیدار شیاطین سرخ مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. هویلوند ابتدا در دقیقه ۱۷ با ضربه سر از روی ارسال مارکوس راشفورد منچستریونایتد را پیش انداخت تا تیم شرایط شروع بسیار خوبی را داشته باشد. ویلفرد زاها دقایقی بعد در بازگشت به اولدترافورد با یک ضربه والی دیدنی بازی را به تساوی کشاند و آندره اونانا را مغلوب کرد. سپس هویلوند گل دوم خود را در این شب به ثمر رساند تا منچستر یونایتد یکبار دیگر از حریف خود پیش بیفتد اما در ادامه  آکتورکوغلو در دقیقه ۷۱ غول های ترکیه را به شرایط تساوی بازگرداند. در ادامه آندره اونانا اشتباه بزرگی مرتکب شد که باعث شد کاسمیرو در محوطه جریمه روی مائورو ایکاردی خطا کند و کارت زرد دوم را دریافت کند. در نهایت گالاتاسرای منچستریونایتد میزبان را در اولدترافورد ۳-۲ شکست داد.

پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد علیرغم شکست آنها، توانایی های زیادی را در هویلوند 20 ساله مشاهده کرد و حتی او را با رود فن نیستلروی، مهاجم گلزن سابق این تیم مقایسه کرد. او به TNT Sports گفت: "فان نیستلروی جدیدی در الدترافورد ظهور کرده است." راسموس هویلوند شروع سختی در اولدترافورد داشت و اولین بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد. اما از اولین بازی خود در اوایل این ماه در شکست ۳-۱ منچستریونایتد مقابل آرسنال، این ستاره دانمارکی در ۷ بازی سه گل به ثمر رسانده است. فن نیستلروی در طول پنج سال حضورش در اولدترافورد از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ بیش از ۲۰۰ بازی انجام داد و ۱۵۰ گل زیر نظر سر الکس فرگوسن به ثمر رساند.

۱۰۰۹