نیوکاسل، صدر نشین غیرمنتظره گروه مرگ لیگ قهرمانان

نیوکاسل، صدر نشین غیرمنتظره گروه مرگ لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی – دقایقی پیش، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، با برگزاری ادامه بازی‌های مرحله گروهی، به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در بازی‌های باقی مانده از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، در گروه مرگ تیم‌های دورتموند و میلان در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، به مصاف هم رفتند که در نتیجه طی یک بازی تقریبا برابر، دو تیم هر کدام به یک امتیاز از این نبرد بسنده کردند و بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

در دیگر بازی این گروه، نیوکاسل که در حال حاضر در لیگ جزیره شرایط مناسبی ندارد، در ورزشگاه خانگی خود از پاری سن ژرمن میزبانی کرد. کلاغ‌ها موفق شدند تا با گل‌های آلمیرون در دقیقه 17، برن در دقیقه 39 و لانگستاف در دقیقه 50 حریف خود را کاملا غافلگیر کند. هرناندز در دقیقه 56، یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این گل برای تیم فرانسوی تغییری ایجاد نکرد و بازهم این نیوکاسل بود که با گل شار در دقیقه  1+90 و برد 4-1 و با 4 امتیاز، به صدر نشین گروه مرگ این مسابقات تبدیل شد.

منچستر سیتی نیز در بازی خود مقابل لایپزیگ، موفق شد تا در خانه حریف با نتیجه 3-1، این تیم را شکست بدهد. این بازی تا دقیقه 84 با گل‌های فودن و اوپندا، با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد اما شاگردان گواردیولا در نهایت موفق شدند تا با گل‌های دیرهنگام آلوارز در دقیقه 84 و دوکو در دقیقه 2+90، در این بازی به برتری برسند و با 6 امتیاز در صدر جدول گروه G قرار بگیرند.

2102