سرمربی آرژانتینی از گزینه‌های هدایت منچستریونایتد

سرمربی آرژانتینی از گزینه‌های هدایت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ در این فصل از رقابت ها اصلا شروع خوبی به همراه منچستر یونایتد نداشته است و همین قضیه موجب شده است تا حرف و حدیث ها درباره اخراج و کنار رفتن او به شکلی کاملا جدی مطرح شود.

به گزارش فوتبالی ، باید دید که برنامه مدیران منچستر یونایتد به چه شکلی است و آن ها می خواهند همچنان به سرمربی هلندی تیم خود فرصت بدهند یا خیر چرا که اریک تن هاگ اکنون با دو شکست در دو بازی ابتدایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بدترین شروع تاریخ منچستر یونایتد را در این رقابت ها رقم زده است.

هر چند که روزنامه گاردین گفته است که جایگاه اریک تن هاگ در اولدترافورد فعلا در امنیت قرار دارد اما برخی از رسانه ها گفته اند که مدیران منچستر یونایتد گزینه های جدیدی را برای مربیگری در منچستریونایتد زیر نظر گرفته اند.

یکی از گزینه های منچستر یونایتد، دیگو پابلو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید است. البته این سرمربی 53 ساله به هیچ عنوان قصد ندارد در این مقطع از فصل هدایت اتلتیکو مادرید را رها کند و راهی منچستر یونایتد شود. سیمئونه از سال 2011 هدایت اتلتیکو مادرید را بر عهده دارد و باید دید که شیاطین سرخ در انتهای این فصل به سراغ او می روند یا خیر.

1470