وقتی یوونتوس شانس خرید ستاره رئال مادرید را از دست داد

وقتی یوونتوس شانس خرید ستاره رئال مادرید را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام در تابستانی که گذشت به طور رسمی از بروسیا دورتموند به رئال مادرید پیوست و یکی از گران قیمت ترین نقل و انتقالات تاریخ باشگاه رئال مادرید را رقم زد.

به گزارش فوتبالی ، جود بلینگام که در حال حاضر بیست سال سن دارد، با مبلغی حدود صد میلیون یورو از بروسیا دورتموند به رئال مادرید آمده است. او در این فصل عملکرد بسیار خوبی در جمع مادریدی ها از خودش نشان داده است به طوری که این ستاره انگلیسی در 9 بازی برای رئال مادرید هشت گل زده است و سه پاس گل داده است.

به گفته گاتزتا دلو اسپورت، جود بلینگام و خانواده اش در بهار سال 2020 میلادی بازدیدی از باشگاه یوونتوس داشته اند. ستاره انگلیسی که در بیرمنگام رشد کرده بود، در یک قدمی انتقال به یووه قرار داشته است و حتی از لحاظ مالی هم با پیشنهاد یوونتوس موافق بوده است اما یوونتوسی ها می خواستند او را به تیم آکادمی خود بفرستند و پس از رشد کردن این بازیکن، او را راهی تیم اصلی کنند. بلینگام با چنین قضیه ای موافق نبوده است و پس از این که با پیشنهاد بروسیا دورتموند مواجه می شود، تصمیم می گیرد که راهی این باشگاه شود چرا که دورتموندی ها او را در تیم اصلی خود قرار دادند.

1470