رکورد عجیب عالیشاه؛ بهتر از کل الدحیل!

رکورد عجیب عالیشاه؛ بهتر از کل الدحیل!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان پرسپولیس نمایش خوبی جلوی الدحیل داشت.

به گزارش فوتبالی، اولین دیداری که پرسپولیس مقابل الدحیل به میدان رفت سال 1393 برگزار شد. از آن بازی که حدود یک دهه از آن می‌گذرد یک بازیکن در ترکیب پرسپولیس باقی ماند تا در بازی دیروز ستاره میدان شود. 

 درخشش امید عالیشاه فقط به تک گل سه امتیازی‌اش منجر نمی‌شود. البته که همان گل به اندازه کافی برای نمره قبولی دادن به آقای کاپیتان کافی بود. در دیداری که همه منتظر درخشش کوتینیو بودند این عالیشاه بود که با یک شوت مورب و زیبا دروازه رقیب را باز کرد. 

عالیشاه فقط در گل‌زدن از ستاره‌های گران‌قیمت حریف جلو نیفتاد. شماره 2 پرسپولیس در این بازی به اندازه کل تیم الدحیل شانسش را برای گل‌زدن امتحان کرد! تیم الدحیل در کل 90 دقیقه 3 شوت در چارچوب درون دروازه پرسپولیس داشت این در حالی است که آمار عالیشاه به تنهایی 5 شوت در چارچوب بوده است. اولونگا با 2 شوت در چارچوب و یوسف ایمن با یک شوت کمتر از عالیشاه توانستند دروازه علیرضا بیرانوند را تهدید کنند. 

این بازیکن همچنین با یک شوت خارج از چارچوب 6 شوت را در بازی به نام خودش ثبت کرد. نکته مثبت دیگر این بازیکن این بود که او صد در صد شوت‌های در چارچوب پرسپولیس را به نام خودش ثبت کرد.

 رکوردی که شاید در یک بازی عجیب باشد که تمام شوت‌های در چارچوب یک تیم را فقط یک بازیکن بزند. سروش رفیعی بازیکنی بود که بیشترین پاس ارسالی برای عالیشاه داشت و زوج این دو بعد از مدت‌ها توانست در کنار هم بازی کرده و درخشش خوبی داشته باشد و به یک برد ارزشمند منجر شود. 

در دیداری که قرار بود همه از کوتینیو بگویند این بازیکن با آمار تقریبا صفر در همه فاکتورها و فقط 2 ایجاد موقعیت گل قافیه را به بازیکن باتجربه پرسپولیس واگذار کرد.

4326