اتهامات عجیب مامور پلیس سابق اسپانیا علیه رئال مادرید

اتهامات عجیب مامور پلیس سابق اسپانیا علیه رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه مانوئل ویارخو کمیسر سابق پلیس اسپانیا با صحبت های اخیرش علیه فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید به شدت جنجال ساز شد.

به گزارش فوتبالی، ویارخو در مصاحبه با رادیو کاتالونیا اتهاماتی را علیه فلورنتینو پرز و رئال مادرید مطرح کرده است. کمیسر سابق مدعی شده است :"قبل از آن که بارسلونا به داوران رشوه بدهد، فلورنتینو پرز برای رئال مادرید این کار را می کرد. البته در این سالها هیچ مدرکی منتشر نشده و کسی هم جرئت شکایت از او را ندارد چرا که مدیر رئال مادرید دست نیافتنی است.  کسی که شهامت شکایت از پرز را داشته باشد، خودکشی کرده است چرا که کسی که علیه پرز شکایت کند، خودش آسیب خواهد دید."

باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرده است که از ویارخو به خاطر این ادعاها شکایت خواهد کرد.  خاویر تباس رییس لالیگا نیز گفته است که ویارخو عادت دارد تا اتهاماتی را علیه افراد مختلف بزند تا جلب توجه کند و در دادگاه پاسخگو باشد و به همین خاطر نمی تواند به اتهام او به پرز در مورد پرداخت رشوه پاسخی بدهد اما این مسئله که پرز دست نیافتنی است را درست می داند. رییس لالیگا مدعی است که پرز رابطه صمیمانه ای با روبالکابا، وزیر کشور سابق اسپانیا دارد و به همین خاطر جایگاهش در رئال مادرید کاملا مستحکم است و عملا دست نیافتنی است!

4125