متهم پرونده دریافت رشوه از بارسلونا، فراموشی گرفت!

متهم پرونده دریافت رشوه از بارسلونا، فراموشی گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه ماریا انریگز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران اسپانیا که به پرداخت رشوه از باشگاه بارسلونا متهم است، مدعی است که به علت ابتلا به فراموشی حاد نمی تواند در دادگاه شرکت کند و پاسخگوی سوالات باشد!

به گزارش فوتبالی، نگریرا متهم اصلی پرداخت رشوه از جانب بارسلونا به کمیته داوران به مدت هفده سال است. وکیل وی به تازگی گزارش روانشناسی او را به دادگاه ارائه داده و اعلام کرده است که او نمی تواند در مورد دریافت بیش از هفت میلیون یورو از بارسلونا توضیحی به دادگاه بدهد چرا که دچار فراموشی حاد شده است. 

وکیل نگریرا که با اتهامی در زمینه فساد ورزشی و رشوه خواری مواجه شده، گزارشی با امضای اسپرانزا گومز پزشک اسپانیایی را به دست دادگاه رسانده است که در آن به این نکته اشاره شده که نگریرا دچار فراموشی حاد شده است و به همین خاطر نمی تواند در فرآیند قضایی حضور پیدا کند. 

نگریرا بیش از دو دهه نایب رییس کمیته داوران اسپانیا بوده است که اسناد رو شده نشان می دهد که او به شکلی غیرقانونی بیش از هفت میلیون یورو از بارسلونا در این مدت دریافت کرده است. قاضی پرونده، بارسلونا را به پرداخت رشوه متهم کرده است و ساندرو راسل و جوزپ ماریا بارتومئو دو تن از مدیران سابق تیم کاتالان نیز از متهمان اصلی این پرونده به شمار می روند. 

قاضی باید با بررسی مدارک در مورد شرایط پزشکی نگریرا تصمیم بگیرد و به این نتیجه برسد که آیا او از بازجویی معاف می شود یا نه.

4125