بازیکنی که در صورت نیامدن امباپه در لیست خرید رئال مادرید قرار می‌گیرد

بازیکنی که در صورت نیامدن امباپه در لیست خرید رئال مادرید قرار می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در تابستان آینده باز هم برای جذب کیلیان امباپه تلاش خواهد کرد چرا که قرارداد امباپه با پی اس جی در تابستان سال 2024 به پایان می رسد و مادریدی ها همچنان شانس جذب او را خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی ، امباپه در تابستانی که گذشت به رئال مادرید نیامد اما قراردادی هم به طور رسمی با پی اس جی امضا نکرد و همچنان با قرارداد قبلی خود پیش می رود که مدت زمان آن در تابستان بعدی تمام می شود.

به گفته روزنامه آ اس، رئال مادرید در تابستان بعدی باز هم برای جذب امباپه اقدام خواهد کرد اما اگر یک بار دیگر در جذب ستاره فرانسوی ناکام ماند، به سراغ ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه ای ناپولی خواهد رفت. اوسیمن مشکلاتی در ناپولی داشته است و این احتمال وجود دارد که او در تابستان بعدی فوتبال ایتالیا را ترک کند و رئال مادرید می تواند یکی از مقصد های احتمالی باشد.

البته ارلینگ هالند هم یکی دیگر از گزینه های رئال مادرید است اما جذب او از منچسترسیتی قدری دشوار است و آوردن اوسیمن به رئال مادرید راحت تر به نظر می رسد.

اوسیمن که 24 سال سن دارد از سوی باشگاه ناپولی 200 میلیون یورو قیمت گذاری شده است اما اگر این بازیکن خودش روی جدایی پافشاری کند با قیمت کمتری هم ممکن است به فروش برسد.

1471