ساعت گرانقیمتی که مسی در تماشای بازی اینتر میامی به دست داشت: 800 هزار دلار

ساعت گرانقیمتی که مسی در تماشای بازی اینتر میامی به دست داشت: 800 هزار دلار

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی اینتر میامی در بازیهای اخیر این تیم حضور نداشته و بازیها را از روی سکوها تماشا کرده اما در هر صورت به نظر می رسد که او همچنان مورد توجه رسانه ها قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، به تازگی ساعت گرانقیمت و 800 هزار دلاری مسی در زمان تماشای بازی اینتر میامی در ورزشگاه DRV PNK مورد توجه قرار گرفته است. این ساعت با برند "پتک فیلیپ" یکی از ساعت های گرانقیمت کلکسیون مسی است. فوق ستاره آرژانتینی که یکی از ثروتمندترین ورزشکاران دنیاست، برای خرید این ساعت که کاملا برای او شخصی سازی شده، 800 هزار دلار هزینه کرده است. این ساعت از 800 یاقوت ساخته شده است و بند آن از چرمی تحت عنوان تمساح ساخته شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که ایا مسی پیش از اتمام لیگ َآمریکا به این تیم برمی گردد یا نه چرا که در حال ریکاوری از مصدومیتش است. اینتر میامی به مسی نیاز دارد تا بتواند به پلی آف برسد. اگر اینتر میامی به پلی آف نرسد، فصل برای آنها حدود سه هفته دیگر به اتمام می رسد و مسی می تواند چند ماهی با خیال راحت استراحت کند. در واقع تیم هایی که به پلی آف راه پیدا کنند همچنان در یکی دو ماه اینده به رقابت خواهند پرداخت.

4125