پیام اینستاگرامی جدید اوسیمهن؛ غائله خاتمه پیدا کرد!

پیام اینستاگرامی جدید اوسیمهن؛ غائله خاتمه پیدا کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای ناپولی در پیامی در صفحه اینستاگرامش به جنجال روزهای اخیر خاتمه بخشید.

به گزارش فوتبالی، کلیپ صفحه تیک ناک باشگاه ناپولی علیه اوسیمهن به شدت این بازیکن را عصبانی کرده بود. در حقیقت صفحه باشگاه ایتالیایی به شکل عجیبی پنالتی زدن او را مسخره کرده بود. وکیل اوسیمهن به این اتفاق واکنش نشان داد و اعلام کرد که قصد شکایت از ناپولی را دارد اما به نظر می رسد که با گذشت چندین روز بالاخره مشکل حل شده و دو طرف با هم آشتی کرده اند.

اوسیمهن در پیامی اینستاگرامی نوشته است :"  سفر به شهر ناپولی در سال 2020 برای من اتفاق خارق العاده ای بود. شهر ناپولی عشق و اتشایق فوق العاده ای را به من نشان داد و اجازه نمی دهم که کسی رابطه ما را خراب کند. عشق مردم ناپولی باعث شد تا همیشه با تمام وجود و با قلبم درون زمین قرار بگیرم و با عشق به این پیراهن ظاهر شوم. اتهاماتی که علیه مردم ناپولی زده می شودف کذب هستند. دوستان زیادی در ناپولی دارم و آنها به بخشی از خانواده من تبدیل شده اند و زندگی روزمره من با آنها معنا پیدا می کند. از همه نیجریه ای ها تشکر می کنم که از من حمایت کردند و در کنارم بودند. تا همیشه از آنها ممنون هستم. فورزا ناپولی."

4125