نُه بازیکنی که رانکنیگ به منچستریونایتد پیشنهاد داد؛ سه ستاره کنونی منچسترسیتی!

نُه بازیکنی که رانکنیگ به منچستریونایتد پیشنهاد داد؛ سه ستاره کنونی منچسترسیتی!

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگینک مشاور ورزشی و سرمربی اتریشی سابق منچستریونایتد به مدیران این باشگاه 9 بازیکن را پیشنهاد داد که در حال حاضر سه تایشان در منچستریونایتد حضور دارند.

به گزارش فوتبالی، رانگنیک در 29 نوامبر 2021 به عنوان سرمربی موقت منچستریونایتد انتخاب شد.  این مربی 65 ساله جدا از دوران کوتاهش به عنوان سرمربی، مدتی هم به عنوان مشاور شیاطین سرخ در امور ورزشی فعالیت کرد.  

رانگنیک اعتقاد داشت که منچستریونایتد برای بازگشت به رقابت در سطح اول فوتبال دنیا باید خریدهایی را در پست های مختلف داشته باشد و به سراغ عمل قلب باز برود.رانگنیک در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی اتریش فعالیت می کند. 

بازیکن سابق هیلبورن در زمان حضورش در یونایتد 9 خرید واقع گرایانه را به مدیران شیاطین سرخ پیشنهاد داد. یکی از آنها کریستوفر انکونکو بازیکن فرانسوی 25 ساله بود که در حال حاضر در چلسی توپ می زند. او همچنین به دنبال خرید خولیان آلوارز و ارلینگ هالند بود که هر دو به منچسترسیتی ملحق شدند. او به خرید یوشکو گواردیول هم علاقمند بود که این بازیکن به عنوان گران ترین مدافع تاریخ فوتبال راهی منچسترسیتی شد. 

بازیکن پنجمی که مورد نظر رانگنیک قرار داشت، کانراد لایمر هافبک اتریشی بود که حالا به بایرن مونیخ ملحق شده است. آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی کنونی اتلتیکو مادرید و انزو فرناندز هافبک آرژانتینی چلسی بازیکنان پیشنهادی دیگر از جانب رانگنیک بودند. مربی اتریشی به خرید دوشان ولاهوویچ نیز علاقمند بود که این بازیکن در حال حاضر در یوونتوس توپ می زند. لوئیز دیاز وینگر کلمبیایی کنونی لیورپول هم در لیست رانگنیک قرار داشت. 

4125