پیامی که پدیده منچستریونایتد پیش از هر بازی به نامزدش می‌فرستد

پیامی که پدیده منچستریونایتد پیش از هر بازی به نامزدش می‌فرستد

پایگاه خبری فوتبالی - فاکوندو پلیستری وینگر منچستریونایتد افشا کرد که پیش از هر بازی پیامی یکسان را به نامزدش می فرستد.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش اروگوئه ای امیدوار است که امسال بالاخره سال شکوفایی فوتبال او باشد چرا که در سالهای اخیر نتوانسته در اولدترافورد جا بیافتد. پلیستری در سال 2020 از باشگاه پنیارول اروگوئه به یونایتد ملحق شد که دو بار هم قرضی از این تیم جدا شد. 

با وجود آن که پلیستری به خاطر تلاش هایش در تمرینات با تمجیدهایی از جانب تن هاگ مواجه شده است اما تا پایان فصل گذشته منتظر ماند تا اولین بازی خود را در لیگ انگلیس داشته باشد.البته در حال حاضر کنار گذاشته شدن جیدون سانچو و آنتونی از تیم باعث شده تا پلیستری شانس بزرگی برای نشان دادن خودش داشته باشد. این بازیکن در دو تا از سه بازی اخیر شیاطین سرخ در پست بال راست  فیکس شده است.

بازیکن 21 ساله حالا از یکی از عادت های عجیب خود پیش از بازیها پرده برداشته است : ارسال پیام به نامزدش کامی گارسیا که البته نکته عجیب این جاست که همیشه پیام یکسانی را می فرستد. پلیستری به سایت یونایتد گفته است:" به خانواده ام پیام می فرستم. نامزدم من را مسخره می کند چرا که همیشه پیام یکسانی پیش از هر بازی برایش می فرستم: سه شکلک قلب به علاوه یک شکلک قلب دیگر در پیام بعدی!"

پلیستری گفت که اگر نامزدش پاسخ بدهد، باید یک بار دیگر همین پیام را می فرستد چرا که از نظرش این خرافاتی است که همیشه باید رعایت کند. او البته خرافات دیگری هم دارد، مثل این که دو جورابش را کنار هم می گذارد تا بفهمد که کدام بلندتر است و جوراب بلندتر را در پای راستش می پوشد. وی افزود:" فکر می کنم که هر بازیکنی این خرافات را دارد. دلیلش را نمی دانم. گاهی کارهای احمقانه ای انجام می دهی اما دیگر به آن عادت می کنی!"

4125