دلیل جالب برای اخراج مدیر ورزشی لایپزیش

دلیل جالب برای اخراج مدیر ورزشی لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - لایپزیش تنها ساعاتی پیش از میزبانی از بایرن مونیخ دست به اقدامی جنجالی زد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لایپزیش  روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که مکس ابرل مدیر ورزشی خود را اخراج کرده است. ابرل از زمستان به باشگاه آلمانی ملحق شده بود. 

باشگاه لایپزیش در بیانیه خود نوشته است :" قرارداد لایپزیش و مکس ابرل به صورت سریع السیر فسخ شد. عدم تعهد نسبت به باشگاهش باعث شد تا این تصمیم را بگیریم. این تصمیم کاملا مستقل از تغییرات در ترکیب و نتایج ورزشی است. روون شرویدر به علت مدیر ورزشی باشگاه فعالیت خواهد کرد. از مکس به خاطر تلاش هایش تشکر می کنیم و برایش در آینده آرزوی موفقیت داریم."

دلیل اخراج ابرل حالا مشخص شده است. در حقیقت شایعات دائمی در مورد حضور او در بایرن باعث خشم مدیران لایپزیش شده بود. ابرل هرگز این شایعات را تکذیب نمی کرد و در مصاحبه اخیرش گفته بود:" با لایپزیش قرارداد دارم اما فعلا فقط به مهمترین بازی بوندسلیگا یعنی بازی لایپزیش و بایرن فکر می کنم."

در حقیقت مدیران لایپزیش از این که مدیر ورزشی تیمشان مدام به بایرن مونیخ علامت می دهد و شایعات را تکذیب نمی کند، عصبانی بودند و او را اخراج کردند. بایرن مونیخ  در ماه های اخیر و پس از اخراج سالیحمیدژیچ به دنبال تغییرات در ساختار ورزشی خود بوده است. آنها کریستوف فرویند از باشگاه سالزبورگ را به ساختار مدیریت ورزشی خود اضافه کردند و حالا در نظر دارند که ابرل را هم استخدام کنند.

4125