گل به خودی راموس سه امتیاز را به بارسلونا هدیه داد

گل به خودی راموس سه امتیاز را به بارسلونا هدیه داد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هشتم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و سویا در ورزشگاه خانگی بارسا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تک گل بارسلونا توسط سرخیو راموس به ثمر رسید. روی حرکت و ضربه سر لامینه یامال توپ جلوی پای راموس افتاد و با ضربه ای که راموس به توپ زد و برخوردی که توپ به پای او داشت، دروازه سویا باز شد و به این ترتیب با این گل به خودی سرخیو راموس، بارسلونا موفق شد سویا را شکست دهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

در دقیقه 76 بازی بود که سرخیو راموس این گل به خودی را به ثمر رساند. راموس در تابستانی که گذشت به عنوان یک بازیکن آزاد راهی سویا شد. او پیش از بازی مقابل بارسلونا گفته بود که دوست دارد اولین گلش در سویا را مقابل بارسا به ثمر برساند اما اکنون اوضاع برای او برعکس پیش رفت و در نهایت با گل به خودی او بود که بارسلونا برنده شد.

بارسلونا با پیروزی در این بازی اکنون با یک بازی بیشتر از ژیرونا و رئال مادرید صدرنشین است و باید دید که اوضاع در جدول لالیگا به چه شکل پیش می رود.

تماشای گل به خودی راموس مقابل بارسلونا

تماشای خلاصه بازی بارسلونا 1-0 سویا

1470