تهدید بیرانوند و پرسپولیس با سوپرگل کوتینیو (ویدیو)

تهدید بیرانوند و پرسپولیس با سوپرگل کوتینیو (ویدیو)

پایگاه تحلیلی فوتبالی- فیلیپ کوتینیو با یک سوپرگل برای علیرضا بیرانوند و پرسپولیس خط و نشان کشید.

به گزارش فوتبالی، یکی از زیباترین گل‌های هفته لیگ ستارگان قطر، در بازی امشب الدحیل و المرخیه ثبت شد. جایی که کوتینیو با یک ضربه ایستگاهی فوق‌العاده همه چشم‌ها را به خود خیره کرد. احتمالا تمام کسانی که این گل را دیدند از آن لذت بردند به غیر از پرسپولیسی‌ها. 

آنها که امیدوار بودند کوتینیو به بازی هفته آینده نرسد حالا نه تنها کوتینیو را در ترکیب الدحیل می‌بینند که با عملکرد او در این هفته یک ستاره آماده را مقابل خود خواهند دید.

سوپرگل ستاره برزیلی الدحیل

این بازیکن برزیلی با یک سوپرگل و گرفتن یک پنالتی تنها در 45 دقیقه حسابی برای حریفان خط ونشان کشید و خبر داد که آماده و سرحال به ترکیب تیمش بازگشته است. کوتینیو آخرین بار در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در روزی که آستون‌ویلا با نتیجه ۴ بر صفر اورتون را شکست داد به میدان رفت که در دقیقه 21 بازی به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند و بعد از آن میادین دور بود تا این که در بازی امشب، دوباره در یک مسابقه رسمی برای تیمش بازی کرد.

یحیی گل‌محمدی که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا باید راهی برای مهار ستاره‌های پرتعداد النصر پیدا می‌کرد این هفته هم باید به سراغ راه‌های مهار کوتینیو و هم‌تیمی‌هایش برود. هم‌تیمی‌هایی که در میان آن‌ها نام اولونگا هم دیده می‌شود. 

باید منتظر ماند و دید که کادرفنی پرسپولیس این بار مقابل ستارگان حریف چکار خواهد کرد و چه تدابیری برای مهار آن‌ها خواهد اندیشید.

4326