ابراز علاقه اوسیمن برای بازی در بارسلونا

ابراز علاقه اوسیمن برای بازی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ناراضی ناپولی برای پیوستن به بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

به گزارش فوتبالی، ویکتور اوسیمن با وجود عصبانیت از رفتار باشگاه ناپولی ، در لیست تیم ناپولی برای مسابقه با اودنیزه قرار گرفت و یکی از ۴ گل تیمش را هم به ثمر رساند.اما تصاویر ورود ویکتور اوسیمن به هتل تیم ناپولی قبل از مسابقه با اودینزه نشان از ناراحتی او می‌داد به طوریکه اوسیمن حتی جواب سلام هم‌ تیمی‌ های خود را نداد و بی‌ توجه به آنها از کنارشان رد شد.

باشگاه ناپولی در بیانیه ای پس از این اتفاق اعلام کرد: "باشگاه ناپولی به هیچ وجه قصد تمسخر اوسیمن یا توهین به او را نداشته است او سرمایه مهم باشگاه است. ما در تابستان گذشته تمامی پیشنهادها برای فروش او را رد کردیم. اما اگر اوسیمن حس می کند به او توهین شده باید بگوییم که چنین اتفاقی به هیچ وجه هدف باشگاه نبوده است."

با این حال امروز اظهار نظر جالبی از سوی اوسیمن منتشر شد که درباره تیم مورد علاقه خود بارسلونا گفت:"وقتی جوان تر بودم، تیم مورد علاقه من بارسلونا بود و دوست داشتم بازی‌های الگوی فوتبالی خودم یعنی ساموئل اتوئو را از تلویزیون نگاه کنم. بارسلونا باشگاهی است که من به آن علاقه دارم و دوست دارم روزی شانس بازی در این تیم را داشته باشم."

1009