اتهام سنگین مالک اتلتیکو به رئال مادرید: در لالیگا تقلب کردید!

اتهام سنگین مالک اتلتیکو به رئال مادرید: در لالیگا تقلب کردید!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که تازه در هفته هفتم لالیگا هستیم، از همین حالا  جنگ در مورد تصمیم های داوران در مسابقات شدت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در دربی مادرید با نتیجه سه بر یک پیروز شد. رئالی ها در پایان بازی کلیپی را در شبکه خود منتشر کردند و از تصمیم های داور در این بازی انتقاد کردند و آن را زیر سوال بردند. از سویی رئالی ها در ادامه حملات خود به داوران، پیش از بازی مقابل لاس پالماس کلیپی علیه داوران بازی منتشر کردند و به آنها حمله کردند.

اقدام شبکه اینترنتی رئال مادرید با واکنش هایی همراه شده است. میگل آنخل خیل مارین مالک باشگاه اتلتیکو مادرید شب گذشته در مصاحبه ای به رئالی ها حمله کرد:" رئالی ها با این کارشان در مسابقات تقلب می کنند و شرایطی غیرقابل تحمل را برای داوران ایجاد می کنند. کاری که آنها می کنند، روی مسابقات تاثیر می گذارد. کارمندان شبکه رئال مادرید به دنبال هیاهوی بیهوده هستند تا شغلشان را از دست ندهند!"

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان بازی مقابل لاس پالماس گفت که مالک اتلتیکو با این صحبت ها مرتکب اشتباه بزرگی شده است. از سویی خاویر تباس رییس لالیگا نیز در مصاحبه ای گفت که از نظرش شبکه رئال مادرید قوانین بازی جوانمردانه (فیرپلی) را زیر پا گذاشته اما اتهام تقلب را اتهام سنگینی می داند.

4125