گرینوود آماده بازگشت به روزهای خوب گذشته

گرینوود آماده بازگشت به روزهای خوب گذشته

پایگاه خبری فوتبالی- میسون گرین وود در اولین بازی خود برای ختافه ۶۱۳ روز پس از آخرین حضورش در منچستریونایتد  یک پاس گل به ثبت رساند.

 به گزارش فوتبالی ، گرینوود ۹۰ دقیقه کامل در تساوی ۲-۲ ختافه مقابل اتلتیک بیلبائو بازی کرد.این بازیکن که به صورت قرضی از منچستریونایتد به ختافه پیوسته است در دو بازی قبلی ختافه به عنوان بازیکن جانشین استفاده شده بود اما خوزه بوردالاس سرمربی تیم برای اولین بار او را به صورت ثابت در ترکیب ختافه به بازی گرفت. البته این بازیکن ۲۱ ساله توسط برخی از طرفداران اتلتیک بیلبائو در سن مامس مورد تمسخر قرار گرفت. آخرین حضور گرین‌وود در زمین فوتبال به پیروزی ۱-۰ منچستریونایتد مقابل وستهم در اولدترافورد در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ برمی‌گردد که ۶۱۳ روز از آن زمان می گذرد. ورود او به اسپانیا توسط هواداران باشگاه مستقر در خارج از مادرید مورد استقبال قرار گرفت زیرا گرین وود نشانه هایی از امید دوباره را در صحبت های خود نشان داد تا گذشته خود را به دست فراموشی  بسپارد. این بازیکن پس از اینکه با اتهام تلاش برای خشونت در سال گذشته روبرو شد از حضور در میادین فوتبال محروم شد.

منچستر یونایتد در تابستان جاری علی رغم تبرئه گرینوود از اتهاماتی که علیه او مطرح شد تصمیم به قطع همکاری با گرین‌وود دور گرفتند تا این بازیکن دور از اولدترافورد به بازی خود ادامه دهد. میسون گرین‌وود در تیم جدید خود تأثیری مثبتی گذاشته و مورد تمجید هوادارن ختافه قرار گرفته است. چندی پیش پ پس از توهین های هواداران به این بازیکن در استادیوم شهر پامپلونا فدراسیون فوتبال اسپانیا این حادثه را محکوم کرد و یاگوبا آراساته مدیر اوساسونا نیز شعارهای هوادارن در مورد این بازیکن را به شدت محکوم کرد.

1009