دومین پیروزی متوالی میلان با درخشش انگلیسی‌ها

دومین پیروزی متوالی میلان با درخشش انگلیسی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خارج از خانه مقابل کالیاری با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید تا به رده دوم جدول صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم سری آ ایتالیا، تیم های کالیاری و میلان از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم آنیپول داموس مقابل هم به میدان رفتند. این بازی در حالی برگزار می شد که روسونری با 12 امتیاز از پنج بازی در رده سوم و کالیاری با 2 امتیاز در رده نوزدهم قرار داشتند.

در نیمه اول میلان شروع بهتری داشت و توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد. آن ها بارها دروازه میزبان را تهدید کردند، اما در دقیقه 29، برخلاف جریان بازی، زیتو لوومبو گل اول را برای کالیاری به ثمر رساند. در دقیقه 40، نواه اوکافور توانست بازی را برای میلان به تساوی بکشاند و در دقیقه 45، فیکایو توموری، مدافع سابق چلسی گل دوم میلان را به ثمر رساند تا روسونری در همین نیمه اول کامبک بزند و با پیروزی 2-1 به رختکن برود.

در نیمه دوم، روبن لوفتوس چیک دیگر بازیکن سابق چلسی که در همین تابستان به میلان پیوسته، توانست گل سوم را برای روسونری به ثمر برساند تا حساب کار 3-1 شود. با این برد، میلان 15 امتیازی شد.

4416