مشکل عجیب بازیکنان استون ویلا: پیراهن‌هایشان زود خیس می‌شود!

مشکل عجیب بازیکنان استون ویلا: پیراهن‌هایشان زود خیس می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان استون ویلا معتقد هستند که پیراهن های تولید شده توسط اسپانسر این باشگاه یعنی "کاستوره" خیلی زود خیس عرق می شوند و همین مسئله روی عملکرد آنها در شروع فصل تاثیر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، نشریه انگلیسی تلگراف گزارش داده است که بازیکنان استون ویلا به مدیران باشگاه اطلاع داده اند که پیراهن هایشان خیلی سریع خیس عرق می شود و به بدنشان می چسبد و مانع از آن می شود که آنها تحرک مناسبی داشته باشند. در حقیقت این پیراهن در کمتر از ده دقیقه بعد از شروع بازی خیس می شوند.

امری و بازیکنان استون ویلا معتقد هستند که این پیراهن برایشان مشکل ساز است و در حال گفتگو با برند تولیدی لباس بریتانیایی "کاستوره" هستند تا راهکاری پیدا کنند. این مشکل مربوط به هر سه پیراهن استون ویلا است اما برای پیراهن اصلی مشهود تر است.

استون ویلا توافقی چند ساله را با کاستور داشته تا به اسپانسر رسمی این باشگاه تبدیل شود. این شرکت، لباس نیوکاسل را نیز تولید می کرد اما این باشگاه در پایان فصل گذشته به سراغ آدیداس رفت. 

استون ویلا البته با وجود این مشکل، شروع فصل بدی نداشته و در شش بازی آغازین در لیگ انگلیس چهار پیروزی داشته و در حال حاضر با دوازده امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

4125