شکایت گواردیولا از اینکه تیمش باید با اتوبوس به منچستر بازگردد

شکایت گواردیولا از اینکه تیمش باید با اتوبوس به منچستر بازگردد

پایگاه خبری فوتبالی – پپ گواردیولا از اینکه تیمش پس از بازی امشب مقابل نیوکاسل، مجبور است تا با اتوبوس به شهر منچستر بازگردد، ابراز تاسف کرد.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی امشب برای تقابل با تیم ادی هاو در دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه به نیوکاسل سفر کند اما به دلیل زمان اتمام بازی، نمی‌تواند با قطار به خانه خود بازگردد. با توجه به اینکه هواپیمای این تیم قابل استفاده نیست، سیتی مجبور خواهد شد تا مسیر 500 کیلومتری را با اتوبوس طی کند که همین موضوع، نگرانی‌هایی را راجع به زمان کمی که برای ریکاوری پیش از سفر به ولوز برای تقابل روز شنبه با ولورهمپتون در اختیار منچستر سیتی قرار دارد، به وجود آورده است.

گواردیولا در اینباره گفت:" ما نمی‌توانیم با هواپیما برگردیم زیرا هواپیمایی برای اینکار در اختیار نداریم در نتیجه باید با اتوبوس برگردیم، دو، سه ساعت دیر تر به اینجا می‌رسیم، خیلی خیلی دیر به اینجا می‌رسیم. نمی‌دانم چه اتفاقی برای هواپیما افتاده است. مدیر تیم به من گفت که این مشکل برای هواپیمای قبلی در لندن هم افتاده بوده است. اتوبوس مشکلی نیست اما خیلی دیرتراز زمانی که انتظار داریم به اینجا خواهیم رسید و بعد از آن در روز جمعه مجبوریم تا برای بازی شنبه به ولوز سفر کنیم."
 2102