چلسی، برنده دعوای ناپولی و ویکتور اوسیمهن؟

چلسی، برنده دعوای ناپولی و ویکتور اوسیمهن؟

پایگاه خبری فوتبالی – پس از اینکه وکیل ویکتور اوسیمهن، باشگاه ناپولی را به اقدام قانونی تهدید کرد، چلسی شرایط این بازیکن را از نزدیک، تحت نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، آبی‌های لندن مدت‌هاست که این مهاجم نیجریه‌ای که در مسیر رسیدن ناپولی به قهرمانی سری‌آ پس از 33 سال، نقش پر رنگی داشت را تحسین می‌کند. گزارش‌های چند ماه پیش حاکی از این بودند که اوسیمهن، هدف اصلی چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بود اما با نزدیک شدن ناپولی و او به توافق برای تمدید قرارداد، آبی‌ها بر روی دیگر گزینه‌های خود تمرکز کردند و پس از جذب 12 بازیکن جدید در طول این پنجره، برنامه های خود را به تلاش برای جذب او در تابستان 2024، تغییر دادند.

شرایط در حال حاضر ممکن است تغییر کند و مدیر برنامه‌های اوسیمهن، ادعا کرده است که او و موکلش پس از پست شدن یک ویدیو توسط ناپولی که طی آن اوسیمهن مورد تمسخر گرفته بود، در حال بررسی اقدام قاونی علیه باشگاه ناپولی هستند و خود بازیکن نیز نام باشگاه خود را از تمام صفحه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی پاک کرده است. این پست توسط باشگاه ناپولی پاک شده است اما اوسیمهن همچنان از رفتار باشگاه ایتالیایی خشمگین است و شرایط به وجود آمده ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که چلسی می‌خواهد و راه را برای کشاندن اوسیمهن به استمفورد بریج هموار کند.

2102