دلیل عدم توافق مهاجم سابق منچستریونایتد با الاتفاق

دلیل عدم توافق مهاجم سابق منچستریونایتد با الاتفاق

پایگاه خبری فوتبالی - انتقال جسی لینگارد به لیگ عربستان ممکن است که به علت خواسته های مالی بالای این بازیکن به هم بخورد.

به گزارش فوتبالی، لینگارد پس از اتمام قرارداد یک ساله با ناتینگام فارست در حال حاضر بدون تیم است. در حقیقت این بازیکن مدتی را با باشگاه سابقش وستهام تمرین کرده است. هر چند که مویس از عملکرد لینگارد راضی بود اما وستهام تصمیم گرفت که به سراغ جذب این بازیکن 30 ساله نرود.

هفته گذشته لینگارد تمریناتش را با باشگاه الاتفاق عربستان با هدایت استیون جرارد آغاز کرد. گفته می شود که جرارد از خرید این بازیکن استقبال می کند اما مشکل مربوط به دستمزد  درخواستی بالای این مهاجم است.

تاک اسپورت گزارش داده است که لینگارد درخواست دستمزد سالانه هفت میلیون پوند را داشته در حالی که الاتفاق حاضر نیست که بیش از سالانه 4.35 میلیون پوند دستمزد بپردازد.

مویس در مورد این که لینگارد به تمرینات الاتفاق ملحق شده، گفته بود:" از این بابت اصلا ناراحت هستم. کاملا آرامش دارم و بسیار ریلکس هستم. خیلی جسی را دوست داریم اما نمی دانیم که آیا به بازیکن دیگری در پست او نیاز داریم یا نه."

لینگارد در ماه ژوئن در مورد انتقال به لیگ عربستان صحبت کرده بود:" همه گزینه ها را مد نظر دارم. هرگز حضور در هیچ تیمی را رد نمی کنم و فقط برایم این مهم است که تیم مناسبی را انتخاب کنم. عربستان کارهای بزرگی انجام می دهد و در سالهای آینده می توانند یکی از گزینه های من باشند."

4125