گلزنی مهاجم طرد شده چلسی برای برد رم کافی نبود؛ سردار قفل بر روی نیمکت

گلزنی مهاجم طرد شده چلسی برای برد رم کافی نبود؛ سردار قفل بر روی نیمکت

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم تورینو و رم، در قالب هفته پنجم رقابت‌های سری آ، به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان مورینیو در حالی در خانه تورینو مقابل این تیم قرار گرفتند که در 4 بازی ابتدایی لیگ تنها 4 امتیاز را به دست آورده بودند و به برد در این بازی به شدت نیاز داشتند. تورینو نیز در شروع فصل جدید موفق شده بودند تا در 4 بازی اول سری آ، 7 امتیاز را به ارمغان بیاورند.

بازی در حالی دنبال می‌شد که هر دو تیم موقعیت‌هایی را بر روی دروازه همدیگر داشتند و در کل بازی برابری را از هر دو تیم شاهد بودیم اما طرفداران آن‌ها مجبور بودند تا برای گلزنی تیم محبوبشان، دقایق زیادی را صبوری کنند و این رومرو لوکاکو، بازیکن طرد شده چلسی بود که در دقیقه 68، تیمش را پیش انداخت. به نظر می‌رسید که شاگردان مورینیو برنده این بازی خواهند شد اما زاپاتا در دقیقه 85، بازی را به تساوی کشاند.

رم با این تساوی و با 5 امتیاز، در ادامه روند بد خود در فصل جدید سری آ به رتبه 13 ام جدول سقوط کرد و تورینو نیز با 8 امتیاز در رتبه 9 ام جدول قرار گرفت. رم در بازی بعدی خود مقابل جنوا و تورینو نیز در مقابل لاتزیو قرار خواهد گرفت.

2102