نادر محمدی در گفت‌وگو با فوتبالی: هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است

نادر محمدی در گفت‌وگو با فوتبالی: هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید روی ملی پوش شدن تمرکز کرده است.

به گزارش فوتبالی، شاید بتوان گفت ویژه ترین اتفاقی که در چند مسابقه برگزار شده از هفته پنجم لیگ برتر رقم خورد، پیروزی لحظه آخری ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان روی پرتاب اوت بلند نادر محمدی بود. این بازیکن که با پرتاب اوت دیدنی به طور مستقیم زمینه ساز دومین پیروزی تیمش شد، درباره این گل به خبرنگار فوتبالی گفت:

«در تمرینات قبل از بازی ما روی پرتاب اوت‌ها تمرین می‌کنیم ولی چون حدود یک سال با محمد قریشی بازی کرده‌ام تقریبا می‌دانست پرتاب من به کدام قسمت محوطه جریمه خواهد بود. از او خواستم روی تیر دو جاگیری کند و او هم به خوبی این کار را انجام داد و با یک ضربه سر فوق العاده گل دوم تیم را زد.»

مدافع ذوب آهن درباره اینکه برخی‌ها شکل پرتاب اوت را یک نمایش می‌دانند، پاسخ داد:

«مدل پرتاب اوتی که من دارم نمایش نیست بلکه به شتاب گرفتن توپ کمک می‌کند. قطعا اگر آنطور پرتاب نکنم اصطلاحا ضرب توپ زیاد نخواهد بود. از آنجا که یازده سال به صورت حرفه‌ای ورزش ژیمناستیک را انجام داده‌ام توانستم به این نتیجه برسم که با این ترفند پرتاب اوت‌های بلندتری داشته باشم. خودم چندین کلیپ از لیگ انگلیس دیدم که روی همین پرتاب اوت‌های بلند برنامه داشتند و حتی به گل هم رسیدند. به نظر من این پرتاب‌ها نه به عنوان یک تاکتیک ثابت بلکه در مقاطعی از بازی می‌تواند گره گشا باشد.»

او البته این مساله که گفته می‌شود پرتاب اوت یک تاکتیک در تیم ذوب آهن است را به کلی رد کرد:

«این تاکتیک اصلی تیم ما نیست. من این ویژگی را دارم که با یک اوت ساده از کنار زمین برای تیم ایجاد موقعیت کنم. هر زمان سرمربی صلاح بداند از این قابلیت استفاده می‌کنم. هر از گاهی روی این موضوع تمرین هم انجام می‌دهیم. این تمرین نه روی اوت بلکه روی توپ‌های دوم و سوم بعد از پرتاب اوت است.»

محمدی درباره آمار فردی‌اش در این خصوص توضیح داد:

«این اولین یا دومین تاثیرگذاری پرتاب اوت‌های من روی نتایج ذوب آهن بود ولی از آنجا که مدت زیادی در تیم پیکان بودم تاثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بیشتری روی گل‌ها و نتایج این تیم داشتم.»

این بازیکن با وجود اینکه تیمش توانست بعد از وقفه لیگ به دومین بردش برسد، معتقد است نباید همین چند بازی هفته پنجم هم برگزار می‌شد:

«به دلیل اینکه اسکواد تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده بود، وقفه ای که در مسابقات رخ داد باعث شد تا ما فرصت پیدا کنیم و بیشتر با همدیگر هماهنگ شویم. با این حال تعطیلی مجدد لیگ به سود هیچ تیمی نخواهد بود. هر چند با توجه به تعطیلی دوباره مسابقات، اگر همین چند بازی از هفته پنجم هم برگزار نمی‌شد خیلی بهتر بود چون باعث به هم ریختگی توازن جدول در ادامه لیگ خواهد شد. چه بسا این تعطیلی دوباره باعث افزایش احتمال مصدومیت بازیکنان هم می‌شود.»

مدافع ذوب آهن عملکرد گاندوها تا به اینجای کار را مثبت ارزیابی می‌کند:

«خدا را شکر امسال لیگ را خوب شروع کردیم. آقای ربیعی از همان اول که آمد شعارش "رویش باورها" بود و همیشه به ما می‌گفت که باید نسبت به فصل قبل نتایج بهتری کسب کنید. خدا کمک کرد و تا به اینجای فصل جدید توانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم. باشگاه ذوب آهن امسال به لحاظ امکانات و سایر مسائل خیلی بهتر از قبل شده است. امیدوارم که نسبت به فصل قبل رتبه بهتری کسب کنیم و نیم نگاهی هم به رتبه‌های بالای جدول و کسب سهمیه داشته باشیم.»

نادر محمدی این را هم گفت که مهمترین اهدافش را در لژیونر شدن و رسیدن به تیم ملی تعیین کرده است:

«برنامه اصلی‌ خودم این است که پیشرفت کنم و بتوانم لژیونر شوم و به پیراهن تیم ملی هم برسم. این فصل هم برای رسیدن به تیم ملی همچنان به تلاش خودم ادامه می‌دهم. نگاهم فقط به جام ملت‌ها نیست و حتی برای دراز مدت روی این موضوع تمرکز کرده‌ام.»

6442