غایب لحظه آخری رئال مادرید در دربی مادرید

غایب لحظه آخری رئال مادرید در دربی مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی با خبر ناخوشایندی مواجه شد: وینیسیوس جونیور دربی امشب در ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم رئال مادرید به علت آنفلوانزای معده نمی تواند در کنار هم تیمی هایش باشد. این بازیکن پس از یک ماه از مصدومیت برگشته بود و امید زیادی به حضور مقابل اتلتیکو داشت اما در نهایت این بازی را از دست داد و حالا باید تمرکزش را روی بازی چهارشنبه مقابل لاس پالماس بگذارد.

در حقیقت وینیسیوس دو هفته زودتر از موعد از مصدومیت برگشته بود اما در نهایت به علت مشکل معده، بازی امشب را از دست داد. آنچلوتی دیروز اعلام کرده بود که امروز وینیسیوس را در اختیار خواهد داشت اما در نهایت نمی تواند روی این بازیکن حساب کند.

وینیسیوس بدین ترتیب چهارمین بازی متوالی از زمان مصدومیتش در روز 25 آگوست مقابل سلتاویگو را از دست خواهد داد. این بازیکن، بازی های رئال مقابل ختافه، سوسیه داد و یونیون برلین را از دست داده بود که تیمش در همه این بازیها با اختلاف یک گل به پیروزی رسیده بود. آنچلوتی در غیاب وینیسیوس باید از همان خط حمله بازیهای اخیر استفاده کند.

جود بلینگام مهاجم انگلیسی که در این فصل شش گل زده، همچنان امید اصلی هواداران رئال برای گلزنی است در حالی که خوسلو ماتو و رودریگو گوئس در خط حمله حضور دارند.

4125