چرا بازی میلان و ورونا با تاخیر آغاز شد؟

چرا بازی میلان و ورونا با تاخیر آغاز شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارانی سیل آسا باعث شد تا شروع بازی میلان و ورونا در لیگ ایتالیا، 25 دقیقه به تاخیر بیافتد.

به گزارش فوتبالی، فیاکو توموری بازیکن میلان در گفتگو با داور به بحث در مورد این نکته پرداخت که شرایط برای برگزاری بازی مطلوب نیست. در حقیقت چمن به حدی خیس شده بود که امکان حرکت کردن توپ روی آن وجود نداشت. بر اساس قوانین فوتبال ایتالیا، هر بازی با نظر داور می تواند با 45 دقیقه تاخیر برگزار شود و در نهایت این بازی با تاخیری 25 دقیقه ا آغاز شد. 

پیش از شروع بازی، توموری با داور گفتگو کرد و به او گفت که برگزاری بازی در این چمن برای بازیکنان هر دو تیم خطرناک است و ریسک مصدومیت را افزایش می دهد. در نهایت با همکاری مسئولان برگزاری، این بازی با 25 دقیقه تاخیر آغاز شد. 

بازی امروز، سومین بازی ایست که در شش روز اخیر در سن سیرو برگزار می شود. در حقیقت یکشنبه گذشته دربی میلان در این ورزشگاه برگزار شد و از سویی سه شنبه نیز سن سیرو میزبان بازی نیوکاسل و میلان بود و به همین خاطر شرایط چمن اصلا ایده آل نبود و بارش شدید باران نیز اوضاع را خراب تر کرده بود. 

در هر صورت بازی هر طور که شده، برگزار شد و لیائو در همان شروع بازی برای میلان گل زد تا روسونری ها تلاش کنند تا شکست سنگین هفته گذشته مقابل اینتر را فراموش کنند.

4125