کربکندی: نمی‌دانم چرا نیازمند جلوی نیروی هوایی تمرکز نداشت

کربکندی: نمی‌دانم چرا نیازمند جلوی نیروی هوایی تمرکز نداشت

پایگاه خبری فوتبالی - از نظر رسول کربکندی پیشکسوت فوتبال اصفهان، سپاهان مقابل نیروی هوایی عملکرد چندان خوبی نداشته است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان یکی از سه نماینده ایران در آسیا میهمان نیروی هوایی عراق بود که نتوانست میزبانش را شکست دهد و نمایش شاگردان ژوزه مورایس باعث شد که انتقادهایی از تیم اصفهانی صورت بگیرد.

 گفت و گوی خبرنگار فوتبالی با رسول کربکندی از همین بازی شروع شد:" تیم‌های عراقی همیشه در مقایسه با تیم های ایرانی پرتلاش‌تر و باانگیزه‌تر بازی می‌کنند  و به همین دلیل بازی مقابل تیمهای عربی برای تیمهای ایرانی سخت است. سپاهان با توجه به مهره‌ها و برنامه‌ای که برای جام باشگاههای آسیا دارد، باید بهتر بازی می‌کرد و نتیجه بهتری می‌گرفت و به طور کلی از سپاهان انتظار بیشتری می‌رفت."

سوال بعدی ما از کربکندی، درباره نمایش پیام نیازمند جلوی نیروی هوایی بود:" از نیازمند در سپاهان و تیم ملی شاهد روند رو به جلویی بودیم اما در بازی مقابل نیروی هوایی یکی دو اشتباه تاثیرگذار داشت و نمی‌دانم چرا آن تمرکزی که باید داشته باشد را نداشت. شاید رای فدراسیون از نظر روحی بازیکنان سپاهان را تحت تاثیر قرار داده بود. در مجموع مدتها بود که این اشتباهات را از نیازمند ندیده بودم."

بحث که به رای کمیته انضباطی فدراسیون می‌رسد، کربکندی به این نکته اشاره می‌کند که فدراسیون زمان مناسبی را برای اعلام رای علیه سپاهان انتخاب نکرد:" من در مورد درست یا غلط بودن رای قضاوت نمی‌کنم اما سپاهان نماینده ایران در آسیا است و امکانش بود که قبل از رفتن تیم به عراق، رای را اعلام نکنند. به هر حال این موضوع روحیه تیم را تحت تاثیر قرار داد."

سوال آخر از کربکندی درباره بازی بعدی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد است. تیمی که کریم بنزما را در اختیار دارد:" بازیکنان بزرگ تاثیرات روانی را در تیم خودشان و تیم حریف دارند. بازیکنان دیگر کنار آنها می توانند از موقعیت بهتر استفاده کنند چون تمام تمرکز مدافعان حریف روی بازیکنان بزرگ است. به هرحال سپاهان اگر نقطه ضعفی داشته باشد در دفاع است. مسلما بنزما شرایط آمادگی بهتری نسبت به رونالدو دارد چون جوانتر از او است بنابراین بهتر می تواند نتیجه بگیرد. سپاهان با توجه به اینکه میزبان است و در زمین خودش با حضور هواداران بازی می‌کند می‌تواند روی حریفش فشار ایجاد کند و حداقل بازنده نباشد."

6768