رسمی؛ قرارداد بازیکن 19 ساله بارسلونا تمدید شد

رسمی؛ قرارداد بازیکن 19 ساله بارسلونا تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا به طور رسمی قرارداد آلخاندرو بالده، بازیکن نوزده ساله خود را تمدید کرد و به این ترتیب این بازیکن به مدت پنج سال دیگر در جمع آبی و اناری پوشان حضور خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر در ترکیب بارسلونا شاهد حضور بازیکنان جوانی مثل لامینه یامال، گاوی، پدری و آلخاندرو بالده هستیم و اکنون بارسا قرارداد بالده را تمدید کرده است. این بازیکن به طور تخصصی یک مدافع چپ است و محصول آکادمی باشگاه بارسلونا یا همان لاماسیا است. او از سال 2011 در آکادمی بارسلونا حضور داشته است و به خوبی با جو این باشگاه آشنایی دارد.

قرارداد جدید آلخاندرو بالده با بارسلونا پنج ساله است و تا سال 2028 میلای اعتبار دارد. از سوی دیگر باشگاه بارسلونا رقم بند فسخ قرارداد آلخاندرو بالده را به یک میلیارد یورو افزایش داده است تا به این ترتیب خرید او اصلا کار آسانی نباشد و تیمی نتواند با پرداخت رقم بند فسخ او را از بارسلونا به خدمت بگیرد.

جوردی آلبا در تابستانی که گذشت از بارسلونا رفت و به اینتر میامی پیوست. این بازیکن معتقد بود که دیگر باید از بارسا برود تا جا برای بازیکنان جوان تری مثل آلخاندرو بالده باز شود.

1471