پپ گواردیولا مصدومیت ستاره منچسترسیتی را تایید کرد

پپ گواردیولا مصدومیت ستاره منچسترسیتی را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا ادعا کرد که منچسترسیتی به خاطر مصدومیت بازیکنانش در چند بازی آینده مشکلات زیادی تجربه خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در پیروزی سه بر یک منچسترسیتی مقابل ستاره سرخ بلگراد در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، برناردو سیلوا در دقیقه 44 به خاطر مصدومیت از زمین بازی خارج شد تا به نگرانی های پپ گواردیولا افزوده شود. این سرمربی اسپانیایی بعد از پایان بازی گفت: "در آخر بازی چیزی از برناردو نشنیدم و هنوز با دکترها صحبت نکرده ام، اما به نظر می رسد که او چند بازی آینده را از دست خواهد داد."

پنج بازی آینده سیتی مقابل ناتینگهام فارست، نیوکاسل، ولورهمپتون، لایپزیش و آرسنال خواهد بود و حالا بازیکنانی مثل جان استونز، متئو کواچیچ، جک گریلیش، کوین دی بروینه و برناردو سیلوا مصدوم هستند. 

"وقتی 5 بازیکن مهم تیم محروم باشند، تیم دوران سختی پیش رو خواهد داشت. اما فوتبال همین است. بودجه و پول لازم برای داشتن 55 تا بازیکن نداریم. کوین دی بروینه مدت زیادی است که بازی نمی کند، جان استونز هنوز آماده نیست، جک گریلیش 10 روز دیگر شاید برگردد و واقعاً اوضاع درست و حسابی نداریم. اما نمی خواهم بهانه گیری کنم. تا زمانی که ذهنیت بازیکنانم قوی باشد، مشکلی برایمان پیش نخواهد آمد."

4416