تساوی میلان و نیوکاسل در اولین بازی گروه مرگ لیگ قهرمانان

تساوی میلان و نیوکاسل در  اولین بازی گروه مرگ لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم میلان و نیوکاسل، دقایقی پیش اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را به انجام رساندند که در نهایت این بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، میلان پس از تحمل باخت سنگین 5-1 مقابل رقیب سنتی خود یعنی اینتر، پا به این میدان گذاشته بود و نیوکاسل نیز که در این فصل لیگ جزیره، شرایط چندان جالبی ندارد، پس از برد 1-0 مقابل برنتفورد، به شهر میلان سفر کرده بود. 

در طول بازی این تیم میلان بود که فرصت های بیشتری از نیوکاسل ایجاد کرد اما در به نتیجه رساندن این موقعیت‌ها، ناموفق بود که عامل اصلی این اتفاق عملکرد خوب نیک پوپ، درون دروازه نیوکاسل بود که در مقابل 9 شوت در چارچوب میلانی‌ها ایستادگی کرد.

نیوکاسل که سال گذشته با عملکرد درخشان خود، پس از سال‌ها موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شده بود، در این بازی تنها یک بار آن هم در دقایق پایانی بازی موفق به ثبت یک شوت در چارچوب شد و باید دید با توجه به گروه بسیار دشوار این تیم، که علاوه بر میلان شامل تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند نیز می‌شود، سرنوشت کلاغ‌ها در این گروه چه خواهد بود.

میلان که به نوعی در آسان ترین بازی خود در این گروه که در سن سیرو هم برگزار شد، موفق به کسب سه امتیاز نشد باید در بازی دوم خود در گروه F، در وستفالن به مصاف دورتموند برود و نیوکاسل نیز در خانه میزبان پی اس جی خواهد بود.

2102