مدافع رئال مادرید مصدوم شد

مدافع رئال مادرید مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید به علت مصدومیت بازی این تیم مقابل یونیون برلین را از دست داد و حضورش مقابل اتلتیکو مادرید نامشخص است.

به گزارش فوتبالی، کارواخال شروع خوبی در این فصل داشت و با عملکرد خوبش امید زیادی را به هواداران برای ادامه فصل داده بود. در حقیقت دنی که در سالهای اخیر به واسطه مصدومیت هایش با تردیدهای زیادی مواجه شده بود، در این فصل عملکرد درخشانی داشت.

کارواخال در حال حاضر کاپیتان سوم تیم است اما نیمکت نشینی ناچو و مودریچ باعث شده تا او در اکثر بازیها بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد. آنچلوتی اعلام کرده است که لوکاس وازکز در بازی فردا شب مقابل یونیون برلین در ترکیب رئال مادرید قرار خواهد گرفت.

در حقیقت ناچو فرناندز گزینه ای دیگر برای پست دفاع راست بود اما به نظر می رسد که آنچلوتی تصمیم گرفته از لوکاس استفاده کند. آنچلوتی در مقابل یونیون نیز از سیستم 2-4-4 لوزی استفاده خواهد کرد که بلینگام پشت سر رودریگو گوئس و خوسلو ماتو قرار می گیرد. در خط هافبک فیکس شدن کاماوینگا و شوامنی قطعی است و باید دید که از میان والورده، کروس و مودریچ چه کسی در ترکیب قرار خواهد گرفت. لوکاس، خط دفاعی را با فران گارسیا، رودیگر و آلابا تکمیل می کند و کپا آریزابالاگا نیز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

4125