پوچتینو در سودای شکار ستاره آرسنال

پوچتینو در سودای شکار ستاره آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی به دقت شرایط آرون رمزدیل، ستاره آرسنال را که به نظر می‌رسد برای حفظ جایگاه خود با چالشی جدی روبروست را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال در اواخر پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، به شکل غافلگیر کننده ای، داوید رایا را به طور قرضی از برنتفورد به خدمت گرفت. قرارداد رایا شامل بندی می‌شود که به آرسنال اجازه می‌دهد او را در تابستان آینده با 27 میلیون پوند به صورت دائمی به خدمت بگیرد.

رمزدیل در چهار بازی ابتدایی لیگ، جایگاه خود درون دروازه آرسنال را حفظ کرد اما میکل آرتتا در بازی اخیر توپچی‌ها در لیگ جزیره و در خانه اورتون، تصمیم گرفت تا فرصتی را به دروازه بان جدید خود بدهد، فرصتی که با برد 0-1 آرسنال و کلین شیت رایا همراه بود.

به نقل از میل آنلاین، چلسی در حال حاضر، شرایط رمزدیل در ترکیب آرسنال را از نزدیک زیر نظر دارد تا در صورت امکان در ژانویه برای جذب این سنگربان 25 ساله اقدام کند. بر اساس این گزارش، چلسی پس از به خدمت گیری روبرت سانچز و پتروویچ، همچنان مایل است تا یک دروازه بان دیگر را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود که بایرن مونیخ نیز به رمزدیل علاقه مند است و او را به عنوان گزینه ای برای جانشینی بلند مدت مانوئل نویر می‌بیند.

2102