عکس؛ دیدار اولیور کان با رونالدو و مانه پیش از بازی با پرسپولیس

عکس؛ دیدار اولیور کان با رونالدو و مانه پیش از بازی با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان آخرین جلسه تمرینی خود را در عربستان پیش از سفر به ایران انجام داد که این جلسه تمرینی یک مهمان ویژه داشت.

به گزارش فوتبالی ، اولیور کان، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان که در حال حاضر در باشگاه بایرن مونیخ سمت اجرایی دارد، به تازگی به عربستان سعودی سفر کرده است. او در این سفر خود از باشگاه النصر عربستان بازدید کرده است.

اولیور کان از زمین های تمرینی و همچنین امکانات باشگاه النصر عربستان دیدن کرده است. او در جلسه تمرینی النصر عربستان هم دیداری با سادیو مانه و همچنین کریستیانو رونالدو داشته است. سادیو مانه بازیکنی است که از بایرن مونیخ راهی النصر عربستان شده است و اکنون اولیور کان به عنوان مدیر بایرن مونیخ در جلسه تمرینی النصر عربستان با او دیدار کرد.

بازی بعدی النصر عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس است و باید دید که ستاره های تیم عربستانی مثل سادیو مانه و کریستیانو رونالدو چه عملکردی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

اولیور کان پس از این دیدار با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی از باشگاه النصر عربستان بابت این ملاقت و دیدار تشکر کرد. او همچنین آرزوی پیشرفت و موفقیت بیشتر برای لیگ عربستان کرد.

1470