بین اشک‌ها و درخشش ریچارلیسون، تنها یک هفته فاصله بود

بین اشک‌ها و درخشش ریچارلیسون، تنها یک هفته فاصله بود

پایگاه خبری فوتبالی – ریچارلیسون، تنها یک هفته بعد از اینکه پس از شکست در امر گلزنی برای تیم ملی برزیل، نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد، در بازی امروز تاتنهام مقابل شفیلد یونایتد، از نیمکت به زمین آمد تا با گل و پاس گلش، عامل اصلی کامبک رویایی تاتنهام باشد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در بازی امروز مقابل شفیلد یونایتد، پس از گلی که در دقیقه 73 ام بازی دریافت کرد، در حال متحمل شدن اولین شکست خود در لیگ برتر انگلیس زیر نظر پوستکوگلو بود.

پوستکوگلو، در دقیقه 80 بازی، تصمیم گرفت تا به مهاجم 60 میلیون پوندی خود اعتماد کند و او نیز در هشتمین دقیقه وقت‌های اضافه بازی، با ضربه سر خود بازی را به تساوی کشاند تا پاسخ اعتماد سرمربی خود را بدهد، این گل تنها دومین گل او برای تاتنهام، از زمان پیوستن به این تیم در تابستان گذشته بود.

این پایان ماجرا نبود و ریچارلیسون در دهمین دقیقه وقت‌های اضافی، با پاس گلی که برای کولوسفسکی مهیا کرد، زمینه ساز چهارمین برد پیاپی این تیم، پیش از دربی هفته آینده مقابل آرسنال شد.

ریچارلیسون، هفته گذشته و پس از عدم گلزنی برای تیم ملی برزیل در برد 5-1 این تیم مقابل بولیوی، در حالی سوژه فیلمبردار بازی شد که نتوانسته بود جلوی اشک‌های خود را بگیرد، گاهی اوقات فاصله موفقیت و شکست، غم و شادی، به اندازه همین یک هفته برای ریچارلیسون، کوتاه است.

2102