یوونتوس مچ بزرگان سیسیل را خواباند

یوونتوس مچ بزرگان سیسیل را خواباند

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خانگی مقابل لاتزیو با نتیجه سه بر یک برنده شد تا موقتاً با 10 امتیاز به صدر جدول صعود کند

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته چهارم سری آ ایتلیا، تیم های یوونتوس و لاتزیو از ساعت :16:30 به وقت تهران در استادیوم آلیانز مقابل هم به میدان رفتند. یوونتوس برخلاف لاتزیو فصل بسیار خوبی را پشت سر می گذراند. آن ها از 3 بازی ابتدایی خود 2 پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند، در حالی که لاتزیو تنها 3 امتیاز از 3 بازی به دست آورده است.

در نیمه اول توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان مائوریتزیو سازی بود، اما خلاف جریان بازی، یوونتوس در دقیقه 10 توسط دوشان ولاهوویچ به گل اول رسید. در ادامه باز هم بیانکونری موفق به باز کردن دروازه مهمانش شد و این بار، فدریکو کیه‌زا در دقیقه 26 گلزنی کرد تا نیمه اول با پیروزی 2-0 یوونتوس به پایان برسد.

در نیمه دوم این لاتزیو ود که زودتر به گل رسید. در دقیقه 64 لوئیز آلبرتو روی پاس کامادا موفق به کم کردن فاصله شد، اما 2 دقیقه بعد، دوشان ولاهوویچ گل دوم خودش و سوم یوونتوس را به ثمر رساند تا مکس آلگری و شاگردانش به پیروزی ارزشمند سه بر یک دست پیدا کنند.

4416