لوکا مودریچ به خانه‌اش باز می‌گردد؟

لوکا مودریچ به خانه‌اش باز می‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی – ولاتکا پراس، رئیس هیئت مدیره دینامو زاگرب، اقرار کرده که قصد دارد تا برای انجام یک انتقال جاه طلبانه، در آغاز زمستان برای جذب لوکا مودریج از رئال مادرید تلاش کند.

به گزارش فوتبالی، مودریچ که دوران حرفه ای خود را از تیم دینامو زاگرب آغاز کرد، اخیرا اقرار کرده است که اینکه دیگر همیشه بازی های رئال مادرید را از ابتدا آغاز نمی‌کند، برایش حس عجیبی دارد. او در این فصل لالیگا، تنها در یک بازی، در ترکیب اصلی لوس بلانکوس قرار گرفته است و در وقفه بازی‌های ملی اخیر، میزان دقایق بیشتری (151) را نسبت به دقایقی که در این فصل لالیگا در ترکیب رئال بوده (133)، برای تیم ملی کرواسی به میدان رفته است. در حالی که مودریچ خیلی واضح گفته که مایل است تا در رئال مادرید بماند، همچنین به این موضوع نیز اعتراف کرده که در صورت ادامه این شرایط و کنار گذاشته شدن از ترکیب اصلی تیم، ممکن است مجبور شود گزینه‌های دیگری را نیز برای آینده اش بررسی کند و دینامو زاگرب، تیم دوران جوانی مودریچ، آماده است تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

پراس درباره این موضوع گفت:" او در آخرین سال قراردادش قرار دارد، البته که من در زمستان با او تماس خواهم گرفت. چطور ممکن است که دینامو خواهان بازگشت لوکا مودریچ نباشد؟ نمی‌توانم بگویم که مدام با او در ارتباط هستم اما چند عضو خانواده اش را می‌شناسم. بازگشت او در اواخر دوران حرفه ای خود، به دیناموزاگرب منطقی است، چرا که نه؟ دینامو تمام توانش را برای تحقق این موضوع به کار خواهد گرفت، باید دید که آیا توان ما برای انجام این کار کافی است یا خیر."

2102