شروع خوبی که هری کین در بوندسلیگا داشته است

شروع خوبی که هری کین در بوندسلیگا داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بایرن مونیخ و بایرلورکوزن در هفته چهارم از رقابت های بوندسلیگای آلمان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، در این دیدار هری کین گل اول بایرن مونیخ را در دقیقه هفت بازی وارد دروازه بایرلورکوزن کرد و به این ترتیب باواریایی ها را پیش انداخت. هری کین که در این تابستان از تاتنهام هاتسپر راهی بایرن مونیخ شده است، شروع خوبی در رقابت های بوندسلیگای آلمان داشته است.

هری کین با گلی که در بازی بایرن مونیخ مقابل بایرلورکوزن به ثمر رساند، اکنون به آمار چهار گلِ زده در چهار بازی در لیگ آلمان برای بایرن مونیخ رسیده است. هری کین در تلاش است تا بتواند در این فصل از رقابت های بوندسلیگا آقای گل شود که البته کار آسانی نخواهد داشت. در حال حاضر سهرو گویراسی از اشتوتگارت پنج گل در این فصل از رقابت های بوندسلیگا به ثمر رسانده است و بالاتر از هری کین در جدول گلزنان قرار دارد.

هری کین همچنین با گلی که مقابل بایرلورکوزن به ثمر رساند اکنون به آمار سیصد گلِ زده در رده باشگاهی رسیده است. او تا پیش از پیوستن به بایرن مونیخ فقط بازیکن تاتنهام بوده است که البته به طور قرضی در تیم های دیگر هم بازی کرده است.

1471