زور بایرن مونیخ هم به ژابی آلونسو نرسید

زور بایرن مونیخ هم به ژابی آلونسو نرسید

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا با نتیجه دو بر دو مقابل بایر لورکوزن متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته چهارم بوندس لیگا، جمعه شب از ساعت 22 به وقت تهران، تیم های بایرن مونیخ و بایر لورکوزن مقابل هم صف آرایی کردند. در این فصل، لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو همه را حیرت زده کرده است، زیرا علاوه بر کسب 9 امتیاز از 3 بازی و صدرنشینی بوندس لیگا، بازی بسیار زیبایی نیز به نمایش می گذارد، اما در آن سمت، حریفی به بایرن مونیخ داشتند که به این راحتی ها تسلیم نمی شود.

در دقیقه 7 نیمه اول، این بایرن مونیخ بود که توسط هری کین به گل اول رسید. بایر لورکوزن در دقیقه 24 با ضربه ایستگاهی بسیار تماشایی گریمالدو، جواب بایرن را داد. بعد از این گل، باز هم شاگردان ژابی آلونسو شانس باز کردن دروازه اولرایش را داشتند، اما نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در نیمه دوم، دو تیم محتاطانه پا به میدان گذاشتند و دیگر نمی خواستند مثل نیمه اول ریسک کنند. در 20 دقیقه پایانی، لورکوزن فشار بیشتری آورد و حتی ضربه فلورین ویرتز به تیرک دروازه اولرایش اصابت کرد. در دقیقه 84، لئون گورتزکا روی پاس ماتیس تل، گل دوم را زد و در حالی که همه فکر می کردند که بایرن برنده بازی شده، در دقیقه 90+4 خطای مضحک آلفونسو دیویس در محوطه جریمه باعث شد تا یک ضربه پنالتی به سود لورکوزن اعلام شود و پالاسیوس بود که بازی را به تساوی کشاند. 

4416