رسمی؛ سرمربی ماه لیگ برتر انگلیس مشخص شد

رسمی؛ سرمربی ماه لیگ برتر انگلیس مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی – آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، موفق شد تا عنوان بهترین سرمربی ماه آگوست لیگ برتر انگلیس را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی 58 ساله، در ماه ژوئن، از تیم سلتیک به تاتنهام پیوست تا جانشین دائمی آنتونیو کونته، سرمربی سابق این تیم شود و موفق شده تا زندگی جدید خود در شمال لندن را با عملکردی درخشان آغاز کند.

علی رغم اینکه تاتنهام تنها یک روز پیش از آغاز فصل جدید لیگ جزیره، هری کین، بهترین گلزن تاریخ باشگاه خود را از دست داد، اما از ماه آگوست تا به حال، شکست ناپذیر بوده است. 

آن‌ها فصل را با تساوی 2-2 قابل قبول مقابل برنتفورد آغاز کردند و سپس یک هفته بعد، موفق شدند تا در مقابل منچستر یونایتد، اولین پیروزی خود را به دست بیاورند و 2-0 شیاطین سرخ را مغلوب کردند. تاتنهام سپس ماه آگوست را، با پیروزی 2-0 در خانه بورنموث به پایان رساند. تیم شمال لندنی، در حال حاضر و پس از برد 5-2 مقابل برنلی، پیش از وقفه بازی‌های ملی، در رده دوم لیگ برتر انگلیس جای گرفته است.

پوستکوگلو، به اولین سرمربی استرالیایی و اولین سرمربی یونانی تاریخ لیگ جزیره تبدیل شده است که در این رقابت‌ها سکان هدایت تیمی را بر عهده دارد و حالا با وجود شخصیت کاریزماتیک و سبک بازی تهاجمی اش، به فردی محبوب در بین طرفداران تاتنهام تبدیل شده است.

2102