پیام اینستاگرامی همسر بونوچی علیه یوونتوس

پیام اینستاگرامی همسر بونوچی علیه یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - جنگ میان لئوناردو بونوچی و یوونتوس همچنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه خبر رسید که این مدافع تصمیم گرفته است که از باشگاهی که دوازده سال در آن توپ زده و بیش از 500 بازی برایش انجام داده، شکایت کند. حالا مارتینا ماکاری همسر بونوچی نیز در پیامی اینستاگرامی به باشگاه تورینی حمله کرده است.

مارتینا در پیامی اینستاگرامی از رفتار مدیران یوونتوس با بونوچی در ماه های اخیر شرکت کرده است. لئوناردو خطاب به یوونتوس نوشته است:" من و تو با هم قبلا دوست بودیم و هر دویمان شیفته یک مرد بودیم. اما تو همیشه اولین فکر او بودی، تو اولویتش بودی و من کسی بودم که زمان باقی مانده اش را در اختیارم قرار می داد اما تو حتی حاضر نشدی که آخرین آغوش شوربختانه را هم نصیبش کنی. "

جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بونوچی در ماه های اخیر اجازه حضور در تمرینات یوونتوس را نداشته است و حتی حق استفاده از امکانات باشگاه نظیر رستوران و استخر نیز به او داده نمی شد. بونوچی در مقابل این فشارها تصمیم گرفت که از یووه جدا شود و راهی یونیون برلین شد. بونوچی از یووه درخواست غرامت کرده است و اعلام کرده است که در صورتی که پولی از این شکایت دریافت کند، آن را در اختیار کودکان نیازمند و بیمار قرار می دهد.

4125