پیروزی بلژیک در مقدماتی یورو با گلزنی کاراسکو

پیروزی بلژیک در مقدماتی یورو با گلزنی کاراسکو

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی بلژیک در چهارمین بازی مرحله گروهی رقابت‌های انتخابی یورو 2024، موفق شد تا در مقابل آذر بایجان قعر نشین به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی که به میزبانی آذربایجان و در ورزشگاه دالگا آرنا برگزار شد، تیم ملی بلژیک موفق شد با یک گل از سد آذربایجان بگذرد.

آذربایجان تیم دست و پا بسته ای نبود و کم و بیش موقعیت‌هایی را در بازی ایجاد کرد اما این تیم بلژیک بود که در نهایت موفق شد با تک گل یانیک کاراسکو در دقیقه 38 بازی و روی پاس گل یوهان باکایوکو، استعداد جوان بلژیکی، بازی را به نفع خود به پایان برسد.

تیم بلژیک با مصدومیت نام‌های بزرگی همچون تیبو کورتوآ و کوین دی بروینه پا به این میدان گذاشت که هر دو به دلیل مصدومیت، چندین ماه از میادین به دور خواهند بود. 

لوکاکو، مهاجم پر حاشیه که در نهایت پس از کشمکش ‌های فراوان، به رم رفت تا شاگرد ژوزه مورینیو شود، موفق به گلزنی نشد و در دقیقه 66، جای خود را به باتشوایی داد.

بلژیک با این برد و کسب هر 3 امتیاز بازی، با 10 امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر نسبت به اتریش، در صدر جدول گروه F این رقابت‌ها ایستاد. به نظر می‌رسد با توجه به اختلافی که این دو تیم با سایر رقبای خود در گروه F ایجاد کرده اند، کار دشواری برای صعود از این گروه نداشته باشند.

2102