مهاجم منچستریونایتد در آستانه انتقال قرضی به عربستان

مهاجم منچستریونایتد در آستانه انتقال قرضی به عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - پنجره نقل و انتقالاتی لیگ عربستان در آستانه بسته شدن است و باشگاه های این کشور آخرین تلاش های خود را برای خرید ستارگان فوتبال اروپا انجام می دهند.

به گزارش فوتبالی، حالا رسانه های عربستانی گزارش داده اند که الاتفاق با هدایت استیون جرارد در تلاش است تا جیدون سانچو مهاجم منچستریونایتد را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

در حقیقت اختلافات سانچو با تن هاگ به شدت بالا گرفته است. مهاجم گرانقیمت انگلیسی اخیرا از تن هاگ به خاطر خط خوردن از لیست انتقاد کرده است و به نظر می رسد که احتمال این که این دو همچنان بتوانند با همدیگر همکاری کنند، خیلی ناچیز است. در حال حاضر یکی از معدود گزینه های سانچو این است  که به لیگ عربستان برود چرا که عربستانی ها از معدود باشگاه هایی هستند که توان پرداخت دستمزد این بازیکن را دارند.

الاتفاق ستارگان دیگری نظیر هندرسون، دمارای گری و موسی دمبله ار در ترکیب خود دارد و سانچو می تواند خط حمله آنها را تقویت کند. در حقیقت این تیم با هدایت جرارد امید زیادی دارد تا به یکی از مدعیان قهرمانی لیگ  عربستان در این فصل تبدیل شود و بتواند با باشگاه هایی نظیر النصر، الهلال و الاتحاد که شرایط مالی بهتری دارند، به رقابت بپردازد.

4125