نقل و انتقالات/ منچستر یونایتد به دنبال هدف بایرن مونیخ؛ پیشنهاد شکست خورده لیورپول برای فلیکس

نقل و انتقالات/ منچستر یونایتد به دنبال هدف بایرن مونیخ؛ پیشنهاد شکست خورده لیورپول برای فلیکس

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی شرایط مهاجم جوان و با استعداد برایتون یعنی ایوان فرگوسن را زیر نظر دارد و او را زوج ایده آل ارلینگ هالند می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، باهم نگاهی به چند خبر نقل و انتقالاتی روز دنیا می‌اندازیم:

لیورپول در تلاش خود برای معاوضه ژائو فلیکس با داروین نونز در این تابستان، ناموفق بود. مهاجم پرتغالی همچنین انتقال به منچستر یونایتد و استون ویلا را پیش از انتقال قرضی به بارسلونا رد کرد. (Mundo Deportivo)

.

منچستر سیتی از نزدیک پیشرفت ایوان فرگوسن را زیر نظر دارد و باور دارد که او می‌تواند کنار ارلینگ هالند در ترکیب سیتی قرار بگیرد. (i news)

.

منچستر یونایتد همچنان علاقه خود به ژائو پالینیا، هافبک تیم فولام، حفظ کرده است، بازیکنی که در نهایت و با توجه به رد پیشنهاد روز آخری بایرن مونیخ توسط تیم لندنی، موفق به انتقال به آلمان نشد. (The Athletic)

.

کپا آریزابالگا ادعا کرده است که علی رغم تضمین جایگاهش در ترکیب چلسی توسط مائوریتسیو پوچتینو، خواهان تغییر در این تابستان بوده است. این دروازه بان اسپانیایی این موضوع را فاش کرد که برای پیوستن به رئال مادرید، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. (MARCA)

.

آرسنال در نظر داشت تا پس از مصدومیت یورین تیمبر، یک مدافع دیگر را به ترکیب خود اضافه کند اما در نهایت از تصمیم خود منصرف شد. الکساندر باح از بنفیکا، مارک گوئهی از کریستال پالاس و ویکتور نلسون از گالاتاسرای، در بین گزینه‌های توپچی‌ها قرار داشتند. (CBS)

2102