سکوت مهاجم پیکان در قبال شکایت تراکتور

سکوت مهاجم پیکان در قبال شکایت تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - حامد پاکدل هنوز واکنشی به خبر شکایت باشگاه تراکتور از او نداشته است.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل را باید خبرسازترین بازیکن پیکان دانست. مهاجمی که باوجود باقی ماندن یک سال از قراردادش با تراکتور و حضور در اردوی ترکیه تی‌تی‌ها، پس از بازگشت از استانبول طبق نظر باشگاه قراردادش فسخ شد تا راهی پیکان شود.

پاکدل که مشخص است بابت جدایی از جمع تبریزی‌ها دلخور است، پس از باخت این تیم برابر پرسپولیس یک استوری جنجالی با یک اموجی خنده منتشر کرد تا این طور برداشت شود که وی طعنه‌ای به دو باخت قرمزها در ابتدای لیگ برتر داشته است.

این پایان ماجراهای پاکدل با تراکتور نبود و وی چند روز پیش با انتشار یک استوری بابت رفتاری که با وی در دوران حضور در این تیم شده گلایه کرد و ضمن اشاره به عدم پرداخت اجاره منزل خود در زمان حضور در تبریز، مدعی شد در تراکتور به جای تمرکز برای موفقیت تیم باید برای گرفتن حق و حقوق جنگید!

اتفاقی که باعث شد تا مدیران تیم تبریزی از وی بابت استوری خنده پس از باخت این تیم به پرسپولیس به کمیته اخلاق شکایت کنند و البته رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی این تیم ادعای مهاجم کنونی پیکان پیرامون اجاره منزل در تبریز را رد کرد.

با این حال بازیکن لرستانی هیچ واکنش دیگری تاکنون نسبت به خبر اعلام شکایت باشگاه تراکتور و البته صحبت‌های کرمانشاهی راجع به بحث اجاره منزل نداشته و دیروز در از سرگیری تمرینات پیکان در مجموعه ورزشی ایران خودرو حضور داشت تا خبرسازترین بازیکن پیکان که هفته گذشته تک گل این تیم برابر سپاهان را هم به ثمر رساند، فعلا بدون اظهارنظر خاصی زیر نظر رسول خطیبی مشغول به تمرین باشد.

1997