خرید جدید میلان: طرفداران فوتبال ایتالیا بی نظیر هستند

خرید جدید میلان: طرفداران فوتبال ایتالیا بی نظیر هستند

پایگاه خبری فوتبالی- تیجانی ریندرز از حضور در باشگاه میلان ایتالیا خوشحال و راضی به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی ، تیجانی ریندرز خرید جدید باشگاه میلان در مورد حضور خود در این باشگاه ایتالیایی گفت: " احساس خوبی دارم که بعد از بازی های خوب برای میلان دوباره به تیم ملی هلند برگشتم. من در سری آ این فصل عملکرد خوبی داشتم و در بازی های ملی اعتماد به نفس زیادی خواهم داشت. فرهنگ طرفداران فوتبال ایتالیا بی نظیر است و بازی کردن برای یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان باعث افتخار من خواهد بود.  من عکس هایی از بازیکنان بزرگ دهه های گذشته میلان مثل فن باستن، ریکارد و رود گولیت روی دیوار های باشگاه میلان دیدم و اعتقاد دارم آنها نماد های این باشگاه هستند. این بازیکنان هم اسطوره من هستند و هم اسطوره طرفداران باشگاه بزرگ میلان و من هم میخواهم مثل آنها اتفاقات جذابی  رو در تیم میلان تجربه کنم."

تیجانی ریندرز هافبک هلندی سابق باشگاه آلکمار هلند تابستان جاری با 23 میلیون یورو به اضافه پاداش تا 2028 با دستمزد سالانه 1.8 میلیون یورویی از آلکمار به میلان  پیوست تا در پست هافبک مرکزی جای خالی اسماعیل بن ناصر مصدوم را پر کند و تا این لحظه رقابت های سری آ ایتالیا رضایت هواداران میلان را دررقابت های مختلف جلب کرده است. او در فصل گذشته لیگ هلند نیز آمار 6 گل و 8 پاس گل از خود به ثبت رساند و از سوی رونالد کومان به اردوی اخیر تیم ملی فوتبال هلند برای رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ دعوت شده است.

باید دید لاله های نارنجی که روزهای خوبی را با کومان در ماه های اخیر سپری نکردند در بازی های ملی آینده چه عملکردی را زیر نظر این مربی با حضور بازیکنانی مثل ریندرز خواهند داشت.

۱۰۰۹