روند عجیب پوگبا: 400 روز مصدومیت در یک سال و سه ماه!

روند عجیب پوگبا: 400 روز مصدومیت در یک سال و سه ماه!

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا در تابستان گذشته به باشگاه سابقش یوونتوس برگشت. هافبک فرانسوی با فسخ قراردادش با منچستریونایتد از این تیم جدا شد و امیدوار بود که در یووه دوباره به بهترین سطحش برگردد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت ها اما باعث شدند تا پوگبا هرگز نتواند در سطح انتظارات ظاهر شود و کیفیت مطلوبی ارائه بدهد. یوونتوس روز یکشنبه به مصاف امپولی رفت که تیم آلگری با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. در پایان بازی، مربی ایتالیایی اعلام کرد که پوگبا در دقیقه 62 به علت مصدومیت از ناحیه کمر از زمین خارج شده است و منتظر تست های پزشکی در روزهای آینده خواهند بود. بدین ترتیب بازیکن سابق یونایتد دوباره با بدترین کابوس خود روبرو شد. 

در حقیقت پوگبا از زمان پیوستن به یوونتوس 53 بازی را از دست داده و حدود چهارصد روز غایب بوده است که انواع و اقسام مصدومیت ها را تجربه کرده است. این بازیکن در کل تابستان تلاش کرد تا به بهترین شکل برای فصل 24-2023 آماده شود اما حالا دچار مصدومیت شده است. این بازیکن در اولین بازی فصل یووه در لیگ ایتالیا مقابل اودینزه به علت مصدومیت بازی نکرد و در هفته دوم مقابل بولونیا 24 دقیقه بازی کرد. او در بازی یکشنبه در ترکیب اصلی قرار گرفت اما نتوانست تا پایان در میدان حضور داشته باشد.

پوگبا با ادامه این روند شاید چاره ای جز بازنشستگی قریب الوقوع از فوتبال نداشته باشد.

4125