صدای منتسب به عابدزاده؛ از یحیی حمایت کردم نه از رهبری‌فرد!

صدای منتسب به عابدزاده؛ از یحیی حمایت کردم نه از رهبری‌فرد!

پایگاه خبری فوتبالی- احمدرضا عابدزاده درباره استوری جنجالی‌اش توضیح داده است.

به گزارش فوتبالی، داستان از انتشار عکس دونفره عابدزاده با رهبری‌فرد بعد از انتقادهای مدافع اسبق پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی شروع شد.

رهبری‌فرد که روز سه شنبه هفته گذشته در گفت‌وگو با دوربین فوتبالی، اظهارات اخیر گل‌محمدی را "بهانه‌گیری" دانسته بود، اخیرا در مصاحبه‌ای بار دیگر به سرمربی پرسپولیس حمله کرده است. او که در این مصاحبه قصد داشته وانمود کند مشکلی با یحیی گل‌محمدی ندارد، جملاتی به کار برده که خواندش کافی است و نیاز به توضیح بیشتری ندارد: "آقای گل محمدی که جواب تلفن نمی‌دهی! از تو گنده‌تر امثال علی پروین، علی دایی و برانکو در پرسپولیس بودند. برای من اصلا مهم نیست که گل‌محمدی با پرسپولیس نتیجه می‌گیرد یا نه! خودشان هم می‌دانند پرسپولیس با این هزینه‌ای که کرده است ابرام چرخی هم بگذارند نتیجه می‌گیرد. زمانی که من مربیگری را شروع کردم، گل‌محمدی مربی نبود."

در چنین شرایطی، طبیعی بود که برداشتهای متفاوتی از پست احمدرضا عابدزاده صورت بگیرد. برخی گفتند که عابدزاده در حمایت از همبازی سابقش یعنی بهروز رهبری‌فر این عکس را منتشر کرده اما کمی بعد برخی صفحات هواداری پرسپولیس با انتشار فیلمی کوتاه مدعی شدند صدای پخش شده در فیلم متعلق به احمدرضا عابدزاده است که می‌گوید: "با این عکس دارم پاسخ رهبری‌فرد را می‌دهم و نباید از آن برداشت معکوس شود."

البته کار عابدزاده هم در نوع خودش عجیب است!

6442